Self Order
Order Management Screen
3 min
pentru a permite clienților tăi să afle starea comenzilor plasate, trebuie să configurezi ecranele care afișează aceste comenzi order management screen (oms) , cu aplicația oms, instalată pe un laptop sau desktop, și cele 2 ecrane aferente permite vizualizarea stării comenzilor plasate pe stațiile de lucru de tip self order de către clienți un ecran afișează starea comenzilor pentru clienți, iar un al doilea ecran este utilizat de angajații tăi pentru a gestiona starea comenzilor licențiere oms ai nevoie să achiziționezi o licență de oms pentru sistemul self order poți folosi aceeași licență pentru oricâte stații de lucru de tip totem alocate unui salon contactează departamentul de vânzări expressoft pentru mai multe detalii procesul de instalare a aplicației oms și a ecranelor pe care rulează aplicația oms intră în atribuțiile departamentului de suport expressoft configurări asociere oms către un kds după instalarea celor 2 ecrane în locația ta, urmează acești pași pentru a lega aplicația oms de un anumit kds (kitchen display screen ecranul de afișare de la bucătărie) accesează aplicația mybusiness cu un utilizator cu drepturi de administrare și navighează la meniul configurări > secții alege și deschide spre editare kds ul pe care dorești să îl legi de oms anterior, creează o înregistrare pentru secțiunea kds acest lucru poate fi realizat de către echipa noastră de suport în configurări ecran kds , în câmpul stație de lucru pentru gestionarea comenzilor proprii , selectează dispozitivul pe care ai instalat aplicația oms selectează dispozitivul pe care ai instalat aplicația oms salvează modificările asupra kds ului prin apăsarea butonului salvează modificări kds ul, la rândul lui, este legat la totemele self order prin asocierea la salonul de care aparțin acele toteme configurări la nivel de sistem de operare extinde display ul pentru a afișa pe fiecare ecran ceea ce este necesar utilizatorului final! setarea display ului laptopului sau desktop ului pe care este instalată aplicația oms trebuie să fie extend în acest fel, clienții vor avea afișat ecranul oms pentru vizualizarea stării comenzile, iar angajații de la pregătirea comenzilor vor avea afișat ecranul oms pentru gestionarea comenzilor ascunde bara de aplicații de pe ecranele afișate clienților pe laptopul sau desktop ul pe care este instalată aplicația oms, navighează în windows > taskbar settings > taskbar behaviors și scoate bifa de la opțiunea show my taskbar on all displays utilizare oms fluxul de lucru cu ecranele oms este următorul clientul plasează și achită o comandă la o stație de lucru de tip totem primește de la totem un bon care conține numărul comenzii, de exemplu 53 comanda plasată este trimisă pe ecranul kds aparținând salonului angajații de la bucătărie vor începe să prepare comanda comanda plasată este afișată pe kds în același timp, comanda apare cu starea comanda se pregătește pe ecranul oms vizibil clienților, fiind afișată cu culoarea gri deschis după ce angajații prepară comanda, semnalează acest lucru prin închiderea comenzii pe ecranul kds comanda dispare de pe ecranul kds comanda apare cu culoarea galben pe ecranul oms utilizat de angajații tăi pentru a gestiona starea comenzilor angajații se ocupă de împachetarea / servirea comenzii după împachetarea / servirea comenzii, operatorii ating comanda îngălbenită aceasta trece în starea ridicați comanda și este afișată cu culoarea verde , iar clientul își poate prelua comanda după livrarea efectivă a comenzii către client, operatorii ating comanda înverzită, iar aceasta dispare de pe ecranele oms