Self Order
Self Order Admin
Stații de lucru
11 min
stațiile de lucru sunt dispozitive de tip totem, chioșcuri de plasare a comenzilor pe aceste stații de lucru se instalează aplicația de front end self order app , care permite clienților să plaseze comenzi și să le plătească fără a necesita asistența unui angajat, reducând timpul de așteptare stațiile de lucru oferă acces ușor la meniuri și promoții, îmbunătățind experiența clientului, și diminuează încărcarea personalului cu sarcini rutine, permițându le să se concentreze pe aspectele critice ale serviciului pentru a permite clienților tăi să își comande singuri articolele dorite, trebuie întâi să adaugi și să configurezi stațiile de lucru cu categoriile de articole și articolele disponibile, limbile folosite, imaginile dorite pentru produse și ecran, logo, metodele de plată disponibile, etc opțiunea de meniu stații de lucru este locul unde poți gestiona toate stațiile de lucru folosite în afacerea ta urmează acești pași pentru a accesa pagina stații de lucru din expressoft platform , accesează self order cu un utilizator care are drepturi de a accesa aplicația alege compania pentru care dorești să faci modificări în pagina principală a aplicației, selectează meniul stații de lucru în pagina stații de lucru poți vedea stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy , poți căuta o stație, poți stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy stații, poți modifica stațiile existente prin apăsare pe denumirea stației dorite, poți stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy setările unei stații pe alte stații, sau le poți promoții in progress docid\ rtpqskroj8ymp4i9twoqc pagina stații de lucru configurările efectuate în self order admin sunt preluate automat de aplicația de front end self order de pe stațiile de lucru în maxim o oră dacă dorești ca aceste schimbări să fie imediate, atunci trebuie să accesezi aplicația pos , meniul instrumente , opțiunea sincronizare și să apeși butonul sincronizează acum vizualizează și filtrează stații de lucru în pagina stații de lucru găsești lista tuturor totem urilor configurate în sistem, împreună cu saloanele și locațiile de care aparțin poți filtra spre afișare toate stațiile, sau doar pe cele active sau dezactivate tot aici poți căuta o stație după nume, salon sau locație listă stații de lucru adaugă o stație de lucru adăugarea și configurarea unei stații de lucru de tip totem este esențială pentru eficientizarea procesului de comandă și autonomia clienților asigură te că urmezi pașii procesului de creare a unei înregistrări de tip stație de lucru și că introduci toate informațiile necesare! urmează pașii de mai jos pentru a adaugă configurările unei stații de lucru de tip totem în pagina stații de lucru apasă butonul creează situat în colțul drept jos al ecranului în noua pagină deschisă , creează stație de lucru , completează pe rând informațiile din fiecare secțiune în parte d etalii generale ale stației de lucru începe cu prima secțiune, detalii generale ale stației de lucru completează următoarele informații despre stație detalii generale ale stației de lucru introdu un nume sugestiv pentru noua stație de lucru selectează un salon din lista derulantă a saloanelor definite în mybusiness pe profilul quickservice (default) , unde va fi amplasată stația la acest salon va fi alocată noua stație de lucru selectează raportul de aspect al ecranului stației de lucru poți alege dintre rapoartele 4 3, 16 9 sau 16 10 pentru stațiile așezate orizontal, sau 3 4, 9 16 sau 10 16 pentru stațiile așezate vertical în câmpul alertă stoc scăzut de hârtie , introdu una sau mai multe adrese de mail, separate prin virgulă, pentru ca sistemul să anunțe persoanele responsabile despre scăderea sau epuizarea hârtiei disponibile pentru impriomanta acelei stații de lucru apasă butonul salvează din colțul drept jos al ecranului pentru a salva noua stație în baza de date după salvare, nu vei putea modifica datele generale în afara raportului de aspect asigură te că introduci datele dorite înainte de a salva înregistrarea! dacă totuși este necesar, poți redenumi stația din mybusiness , meniul stații de lucru docid\ um2po0kxniy4qnx9xwukv stația de lucru este salvată cu informații minime (cele introduse de tine, id ul contului de business, id ul locației în care se află salonul ales, precum și id ul stației de lucru alocat automat de sistem) în pagina editează stația de lucru , continuă să introduci informațiile necesare configurării stației în fiecare secțiune derulantă pagina editează stația de lucru takeaway derulează următoarea secțiune a paginii, takeaway comenzi cu ridicare, pentru a gestiona lista de prețuri (meniul), categoriile de articole, ordinea lor și articolele care vor fi afișate pentru comenzile cu ridicare pe această stație de lucru vizionează mai jos cum poți configura categoriile și articolele parcurge pașii de mai jos pentru mai multe informații selectează lista de prețuri (adică meniul definit pentru o serie de articole) pentru comenzile de tip takeaway poți alege una din listele de prețuri disponibile pentru salonul asociat stației de lucru un articol poate avea definite mai multe prețuri, în funcție de listele de prețuri asociate de exemplu, un burger poate costa 50 ron în lista de prețuri restaurant, 55 ron în lista de prețuri delivery, iar la piscină poate costa 60 ron alege lista de prețuri categorii începe să adaugi categorii de articole pentru acea stație de lucru categoriile de articole sunt definite doar la nivel de stație de lucru, atât pentru comenzi de tip takeaway, cât și pentru servire la masă categoriile definite pe o stație de lucru nu se regăsesc pe alte stații, decât dacă stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy setările stației curente pe alte stații! începe să adaugi categorii adaugă o categorie în fereastra creează o nouă categorie afișată, introdu un nume sugestiv pentru categoria de articole disponibilă pe stația de lucru alege categoria părinte a noii categorii, sau lasă noua categorie fără o categorie superioară pentru prima categorie adăugată nu poți asocia nicio categorie părinte adaugă o pictogramă pentru categorie, pentru a fi afișată pe stația de lucru pictograma o poți alege din galeria media care cuprinde toate fișierele media care au fost încărcate deja pe compania pe care lucrezi, sau poți încărca chiar tu un fișier de pe dispozitivul tău și apoi să îl folosești ca pictogramă pictograma trebuie să fie un fișier de tip png sau jpeg , cu o dimensiune maximă de 2 mb recomandăm ca pictograma să aibă un fundal transparent, iar raportul de aspect al imaginilor să fie 1 1 apasă dreptunghiul în care va fi afișată imaginea pentru a deschide fereastra galerie media în fereastra galerie media , încarcă una sau mai multe imagini de pe dispozitivul tău în galeria media prin apăsarea butonului upload/ încarcă încarcă o imagine în galerie navighează pe dispozitivul tău, regăsește imaginea sau imaginile dorite și selectează le pentru a le încărca în galerie selectează imagine pentru încărcare în galerie în fereastra galerie media , folosește o imagine din galeria media ca pictogramă pentru categorie prin bifarea acesteia și apăsarea butonului save / salvează imaginea selectată este acum folosită ca pictogramă pentru categorie folosește o imagine ca logo înapoi în fereastra creează o nouă categorie, salvează categoria nouă prin apăsarea butonului salvează din partea de jos categoria este adăugată în secțiunile takeaway și servire la masă poți adăuga oricâte categorii dorești deschide meniul din dreptul unei categorii și apasă butonul adaugă categorie pentru a adăuga o categorie nouă folosind același meniu din dreptul unei categorii o poți edita (opțiunea editează categorie ), schimbându i numele, părintele și/sau pictograma; îi poți adăuga pictogramă (opțiunea adaugă pictogramă ); îi poți schimba ordinea de afișare în cadrul aceleiași categorii în meniul de navigare al stației de lucru (opțiunile mută în sus și mută în jos ); o poți dezactiva pentru a nu mai fi afișată în meniul stației (opțiunea dezactivează ); ulterior o poți reactiva (opțiunea activează ) nu uita să filtrezi categoriile inactive; îi poți stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy din oricare din listele de prețuri disponibile pe salonul la care ai alocat stația de lucru (opțiunea adaugă articol ) articole poți adăuga articole în categoriile existente folosindu te de oricare din listele de prețuri asociate salonului în care este plasată stația de lucru articolele sunt adăugate în categorii doar la nivel de comenzi de tip takeaway sau servire la masă articolele adăugate la o categorie pentru comenzi de tip takeaway nu se regăsesc automat în aceeași categorie pentru comenzile de tip servire la masă, decât dacă folosești aceleași liste de prețuri ! adaugă articolele dorite în categoriile disponibile pentru fiecare tip de comenzi, personalizând astfel experiența clienților de exemplu, pentru comenzile de tip servire la masă, în categoria deserturi ai putea adăuga produsul înghețată , dar poate că nu vrei să adaugi înghețata pentru comenzile de tip takeaway pentru a adăuga unul sau mai multe articole într o categorie din lista de meniu selectată, deschide meniul din dreptul unei categorii și selectează opțiunea adaugă articole adaugă articole alege altă listă de meniu, dacă vrei să regăsești alte articole sau dacă vrei să le aduci pe stația de lucru la alt preț în fereastra nou deschisă, articole de takeaway , caută și selectează unul sau mai multe articole pe care dorești să le adaugi la categoria aleasă și menționată sub titlul paginii selectează articole pentru o categorie apasă butonul salvează pentru a adăuga articolele selectate la categorie pentru acel tip de comenzi articolele sunt adăugate la lista de articole corespunzătoare categoriei selectate articolele sunt afișate în listă numai dacă e selectată lista de prețuri din care au fost alese! poți adăuga articole din oricare din listele de prețuri atașate salonului unde este localizată stația de lucru clientul va putea selecta articolele adăugate unei categorii, indiferent din care listă de prețuri au fost acestea adăugate articole adăugate la categorie poți schimba ordinea articolelor afișate în meniul de navigare al stației de lucru trăgând și plasându le atunci când apeși pictograma din prima coloană a tabelului schimbă ordinea de afișare a articolelor poți adăuga una sau mai multe imagini fiecărui articol în parte, pentru a fi afișate în procesul de plasare a comenzii de către client imaginile unui articol ajută clientul să se decidă atunci când plasează comanda încarcă imagini clare, reprezentative ale articolului! apasă butonul de încărcare din dreptul unui articol care nu are imagini pentru a i adăuga imagini dacă dorești să schimbi imaginile atașate unui articol, atunci apasă direct pe imaginea din dreptul acelui articol încarcă sau schimbă imaginile unui articol în ambele cazuri, se deschide fereastra imagini articol, unde sunt afișate eventualele imagini deja încărcate pentru acel articol apasă dreptunghiul (care cuprinde sau nu imagini) pentru a deschide galeria fișierele cu imagini care vor fi asociate articolelor trebuie să fie de tip png sau jpeg cu o dimensiune de maxim 2mb în fereastra galerie media, care cuprinde toate fișierele media care au fost încărcate deja pe compania pe care lucrezi, alege prin bifare una sau mai multe fișiere din galeria media ca imagini pentru articol și apasă butonul save / salvează dacă nu ai în galerie fișierele dorite, încarcă le de pe dispozitivul tău prin apăsarea butonului upload/ încarcă selectează imagini pentru articol înapoi în fereastra imagini articol , verifică imaginile alese pentru acel articol dacă ai ales un fișier incorect, îl poți șterge prin apăsarea butonului apasă butonul salvează pentru a atașa imaginile la articol înapoi în lista de articole, sistemul afișează în tabel, în dreptul acelui articol, prima imagine selectată în momentul în care clientul va alege acel articol din meniu, totemul îi va afișa toate imaginile atașate acelui articol poți seta un articol popular în cadrul fiecărei categorii în momentul în care clientul va alege o categorie, produsul popular va fi marcat cu o etichetă și va fi afișat primul din acea categorie apasă butonul din dreptul unui articol, apoi apasă da în fereastra de confirmare pentru a seta articolul popular din categoria selectată setează produs popular adaugă traduceri fiecărui articol pentru fiecare limbă folosită pe stația de lucru poți face acest lucru fie din lista de articole a fiecărei categorii, prin apăsarea butoanelor din dreptul coloanelor corespunzătoare limbilor (engleză și română), fie din meniul traduceri > articole tradu articolul în limbile stației în ambele cazuri, se deschide fereastra traducere urmează traduceri docid\ c2pupgqgtp4ycnipunbr9 pentru a adăuga traduceri unui articol poți schimba categoria unui articol prin bifarea articolului în listă, selectarea opțiunii schimbă categoria articolului din meniul deschis la apăsarea , urmată de selectarea noii categorii a acelui articol articolul este mutat în categoria nou selectată schimbă categoria articolului poți dezactiva articole pentru a nu mai fi afișate în momentul unei comenzi articolele dezactivate nu dispar, doar sunt ascunse ele pot fi reactivate ulterior dezactivează rapid un articol dacă nu îl mai ai pe stoc! activează l înapoi atunci când îl poți oferi din nou spre vânzare! dezactivează articole salvează configurarea stației de lucru prin apăsarea butonului salvează din colțul drept jos al paginii nu uita să salvezi configurarea stației de lucru servire la masă derulează următoarea secțiune a paginii, servire la masă comenzi cu servire în locație, pentru a gestiona lista de prețuri (meniul), categoriile de articole, ordinea lor și articolele care vor fi afișate pentru comenzile cu ridicare pe această stație de lucru selectează lista meniului (adică lista de prețuri definite pentru o serie de articole) pentru comenzile de tip servire la masă poți alege una din listele de prețuri disponibile pentru salonul asociat stației de lucru un produs poate avea definite mai multe prețuri, în funcție de listele de prețuri asociate de exemplu, un burger poate costa 50 ron în lista de prețuri restaurant, 55 ron în lista de prețuri delivery, iar la piscină poate costa 60 ron configurează categoriile și articolele pentru servirea la masă așa cum sunt descrise în capitolele stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy și stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy de mai sus categoriile adăugate în secțiunea takeaway le regăsești automat și în secțiunea servire la masa , și invers dacă ai folosit aceeași listă de prețuri și în secțiunea takeaway , atunci articolele setate acolo le regăsești automat și în secțiunea servire la masă secțiunea servire la masă dacă nu configurezi servire la masă sau takeaway, acel tip de servire nu se va afișa pe totem setări screensavere & ordinea afișării derulează următoarea secțiune a paginii, setări screensavere , pentru a configura durata imaginilor sau video urilor care vor fi afișate pe ecranele totemelor în perioadele de inactivitate mai îndelungate din timpul plasării comenzilor introdu timpul de inactivitate , adică numărul de secunde de inactivitate a aplicației necesare pentru ca imaginile de tip screensaver să fie afișate introdu timpul de rotație , adică numărul de secunde în care este afișată o imagine de tip screensaver înainte de a o afișa pe următoarea setări screensavere derulează următoarea secțiune a paginii, ordinea afișării screensaverelor , pentru a configura imaginile și ordinea lor de defilare pe toteme în momentele de inactivitate a aplicației apasă butonul adaugă imagine /video pentru a adăuga un nou screensaver, fie din galeria multimedia existentă, fie să adaugi un fișier nou în acea galerie pe care să îl folosești ulterior ordinea afișării screensaverelor în meniul lateral screensavere deschis în dreapta paginii, adaugă una sau mai multe imagini sau materiale video care vor fi afișate ca screensavere pe această stație poți folosi fișiere din galeria media existentă sau le poți încărca de pe dispozitivul tău imaginile trebuie să fie un fișier de tip png sau jpeg , cu o dimensiune maximă de 2 mb apasă dreptunghiul în care va fi afișată imaginea pentru a deschide fereastra galerie media în fereastra galerie media , alege prin bifare una sau mai multe fișiere din galeria media ca screensavere și apasă butonul save / salvează dacă nu ai în galerie fișierele dorite, încarcă le de pe dispozitivul tău prin apăsarea butonului upload/ încarcă alege fișierele înapoi în meniul lateral screensavere, verifică imaginile selectate ca screensaver și apasă butonul salvează fișierele selectate sunt acum folosite ca screensavere poți schimba ordinea imaginilor afișate pe stația de lucru ca screensavere trăgând și plasându le atunci când apeși pe pictograma din prima coloană a tabelului ordonează screensavere apasă butonul salvează din partea de jos a paginii pentru a salva modificările asupra screensaverelor logo companie derulează următoarea secțiune a paginii, încarcă logo ul companiei , pentru a configura logo ul companiei tale care va fi afișat pe ecranele totemului logo ul trebuie să fie un fișier de tip png sau jpeg , cu o dimensiune maximă de 2 mb recomandăm ca logo ul să aibă un fundal transparent apasă dreptunghiul în care va fi afișată imaginea pentru a deschide fereastra galerie media încarcă logo ul companiei în fereastra galerie media , caută imaginea care reprezintă logo ul companiei tale, selecteaz o prin bifare și apasă butonul save / salvează dacă nu ai în galerie fișierul cu logo, încarcă l de pe dispozitivul tău prin apăsarea butonului upload/ încarcă caută și selectează logo ul companiei fișierul selectat este folosit acum ca logo pe stația de lucru dacă nu este fișierul dorit, îl poți șterge prin apăsarea butonului imaginea logo apasă butonul salvează din partea de jos a paginii pentru a salva configurările stației de lucru imagine/video ecran principal derulează următoarea secțiune a paginii, încarcă imaginea/video ul ecranului principal , pentru a configura imaginea sau filmul care va fi afișat pe ecranele totemului înainte ca clientul să inițieze procesul de comandă fișierul care va fi afișat pe ecranul principal trebuie să fie de tip png sau jpeg cu o dimensiune de maxim 2mb pentru imagini, iar pentru video fișierul trebuie să fie de tip mp4 sau webm a cu o dimensiune maximă de 50 mb apasă dreptunghiul în care va fi afișată imaginea pentru a deschide fereastra galerie media în fereastra galerie media , caută imaginea care reprezintă imaginea sau video ul ecranului principal, selecteaz o prin bifare și apasă butonul save / salvează dacă nu ai în galerie fișierul cu logo, încarcă l de pe dispozitivul tău prin apăsarea butonului upload/ încarcă selectează fișierul dorit pentru ecranul principal fișierul selectat este folosit acum ca imagine sau video pentru ecranul principal pe stația de lucru dacă nu este fișierul dorit, îl poți șterge prin apăsarea butonului apasă butonul salvează din partea de jos a paginii pentru a salva configurările stației de lucru setări de plată derulează următoarea secțiune a paginii, setări de plată , pentru a selecta metodele de plată care pot fi folosite pe acea stație de lucru alege din lista derulantă una sau mai multe metode de plată acceptate pe stație setări de plată în lista derulantă sunt afișate pentru selecție metodele de plată definite în mybusiness alege metodele de plată pe care le suportă stația ta de lucru! apasă butonul salvează din partea de joss a paginii pentru a salva configurările stației de lucru setări de limbă derulează următoarea secțiune a paginii, setări de limbă , pentru a selecta limbile care pot fi folosite pe acea stație de lucru apasă butonul adaugă limbă pentru a adăuga o limbă în care vor fi afișate informațiile (categorii, articole, metode de plată etc ) pe acea stație setări de limbă asigură te că limba pe care o alegi are traducerile necesare în meniul traduceri! în meniul lateral limbi deschis în partea dreaptă, selectează una din limbile disponibile în sistem, apoi apasă butonul salvează limba nou selectată este este afișată în tabel asociază o pictogramă sugestivă pentru limba aleasă pictograma aceasta o va selecta clientul când va alege limba în care să îi fie afișate informațiile pe totem pictograma pentru limbă trebuie să fie un fișier de tip png sau jpeg , cu o dimensiune maximă de 2 mb recomandăm ca pictograma să aibă un fundal transparent apasă butonul din dreptul limbii pentru a i asocia o pictogramă asociază o pictogramă pentru limbă în meniul lateral limbi deschis în partea dreaptă, apasă dreptunghiul în care va fi afișată pictograma pentru a deschide fereastra galerie media în fereastra galerie media , caută imaginea care reprezintă pictograma limbii, selecteaz o prin bifare și apasă butonul save / salvează dacă nu ai în galerie fișierul cu pictograma, încarcă l de pe dispozitivul tău prin apăsarea butonului upload/ încarcă alege sau încarcă pictograma fișierul selectat este folosit acum ca pictogramă pentru limba selectată pe stația de lucru dacă nu este fișierul dorit, îl poți șterge prin apăsarea butonului înapoi în meniul lateral limbi deschis în partea dreaptă, apasă butonul salvează poți adăuga pe o stație de lucru oricâte din limbile setate în sistem (în acest moment, română sau engleză), dar poți seta o singură limbă implicită, cea pe care o va afișa totemul dacă clientul nu selectează o anumită opțiune editează limba implicită dublu clic pe semnul din dreptul unei limbi pentru a o putea edita și seta ca limbă implicită bifează caseta și apoi apasă butonul de salvare din dreptul acelei limbi pentru a o desemna limbă implicită pe acea stație de lucru bifează și salvează limba implicită apasă butonul salvează din partea de jos a paginii pentru a salva configurările stației de lucru clonează o stație de lucru dacă intenționezi să folosești mai multe stații de lucru care vor avea configurări similare (de exemplu, dacă vei poziționa mai multe toteme în aceeași locație și toate vor avea disponibil același meniu, imagini de fundal, categorii și articole, sau măcar o parte din acestea), atunci poți folosi funcția de clonare clonarea presupune să te folosești de o stație sursă configurată cât mai complet, căreia să îi copiezi automat setările dorite pe una sau mai multe stații destinație în urma clonării, stațiile destinație vor avea aceleași configurări cu stația sursă pentru secțiunile pe care le ai ales pentru clonare ulterior, poți edita stațiile pe care ai clonat setările și le poți personaliza după necesități dacă încă nu ai adăugat în sistem stațiile destinație, creează le înainte de a iniția procesul de clonare a configurărilor unei stații sursă pe aceste stații destinație! este suficient să le stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy și să le salvezi restul configurărilor poți alege să le copiezi automat de pe stația sursă urmează pașii de mai jos pentru a clona configurările unei stații de lucru pe una sau mai multe alte stații de tip totem în pagina stații de lucru , caută stația de pe care vei clona configurările și deschide o pentru editare prin apăsare pe denumirea sa alege ca stație sursă a clonării o stație cu cât mai multe din configurările pe care ți le dorești replicate automat pe alte stații! în acest fel, vei economisi timp cu configurarea stațiilor destinație în pagina editează stația de lucru deschisă pentru stația selectată, apasă butonul clonează în pentru a iniția procesul de clonare inițiază procesul de clonare în pagina clonează setările acestei stații de lucru deschisă pentru stația sursă de unde ai inițiat procesul de clonare, în secțiunea clonează stația , selectează stațiile de lucru pe care dorești să copiezi automat configurările stației sursă poți alege din lista tuturor stațiilor definite în sistem selectează stațiile destinație implicit, sistemul îți permite să copiezi automat toate setările stației sursă pe stațiile destinație dacă dorești să personalizezi stațiile destinație și nu dorești să copiezi toate setările stației sursă, verifică pe rând fiecare secțiune a paginii și dezactivează bifa clonează pentru secțiunile pe care nu le dorești copiate pe stațiile sursă selectate selectează configurările care se vor clona apasă butonul salvează din partea de jos a paginii pentru a copia configurările bifate ale stației sursă pe stațiile destinație articolele de la secțiunile takeaway și servire la masă sunt clonate numai dacă stațiile destinație aparțin aceluiași salon cu stația sursă! categoriile se clonează indiferent de salonul de care aparțin stațiile sursă și destinație dezactivează o stație de lucru dacă dorești dezactivarea unei stații de lucru, bifează caseta din dreptul ei și selectează opțiunea dezactivează accesibilă în partea dreaptă sus a listei dezactivare stație de lucru stațiile dezactivate pot fi ulterior reactivate filtrează înregistrările inactive, selectează stațiile dezactivate în listă, apoi apasă butonul activează