Noutăți
Self Order
4 min
sistemul expressoft self order este o soluție inovatoare și eficientă pentru managementul comenzilor în unitățile de tip fast food sau servire la masă prin self order, clienții tăi își comandă singuri produsele dorite folosind aplicația instalată pe dispozitive de tip totem, pe care în prealabil le ai configurat cu produsele, limbile, imaginile dorite și metodele de plată disponibile comanda plasată și plătită este apoi transmisă către ecranele din bucătărie și pe cele de afișare a stării comenzii consultă self order docid\ mqmu0j7bxoirzrk ezyoe pentru a afla detalii suplimentare vizionează prezentarea video a soluției vezi mai jos informații despre versiunile aplicațiilor acestei soluții s elf order app self order app este aplicația principală a soluției expressoft self order , instalată pe dispozitive de tip totem, chioșcuri de plasare a comenzilor permite utilizatorilor finali să plaseze comenzi fără a necesita asistența unui angajat, asigurând astfel o experiență rapidă și autonomă a clienților 3 0 0 data lansării 10 04 2025 versiunea 3 0 0 îți oferă mai mult control și flexibilitate, adăugând capabilități importante pentru adaptarea în timp real la disponibilitatea produselor și nevoile operaționale ale fiecărei locații versiunea reprezintă un pas major spre o experiență complet automatizată și corectă pentru client 🔹afișare ambalaje cu sgr articolele cu ambalaj returnabil sunt acum afișate cu valoarea sgr pe totemuri, pentru comenzile cu ridicare (takeaway) ambalaje docid\ suf79v corew1wrbvgsks împreună cu prețul de vânzare trebuie configurat în mybusiness , iar apoi trebuie asociat articolelor cu care este comercializat 🔹promoții vizibile pe totem sunt afișate automat promoțiile de tip reducere produs și preț produs , configurate în crm & loyalty acestea pot fi aplicate la articole individuale sau la pachete de tip pachet cu preț de vânzare unic și se reflectă în mod clar în interfața clientului 🔹afișare articole cu stoc epuizat sau limitat în pos clienții pot vedea direct în aplicație dacă un articol are un stoc limitat la câteva unități nu mai este disponibil, având stoc epuizat este indisponibil într un pachet, topping sau variantă astfel, ai control asupra stocului zilnic din pos, aplicația blocând vânzarea articolelor fără stoc disponibil pentru ziua respectivă la nivelul expressoft pos , în meniul instrumente produse , introdu câte articole mai ai disponibile pentru cele cu stoc redus sistemul va scădea apoi automat numărul acestora până la epuizare, moment în care articolele vor fi afișate corespunzător, indiferent dacă sunt selectate ca articole individuale, ca parte a unor pachete, ca topping uri sau ca variante 🔹scoatere de la vânzare articole articolele pot fi scoase temporar de la vânzare , dispărând de pe totem, fără a fi eliminate complet din self order admin la nivelul expressoft pos , în meniul instrumente produse , marchează articolele cu stoc epuizat , iar aplicația preia modificarea automat 🔹suport pentru plată în numerar după plasarea comenzii, clienții pot opta pentru plată cash, la casă comenzile achitate în numerar le vei regăsi la nivelul expressoft pos , apăsând butonul tranzacții în așteptare contactează echipa de suport dacă ai nevoie de activarea metodei de plată numerar la nivelul stații de lucru docid yhcfwcd2xakiingyolgy 24 6 15 data lansării 15 06 2024 prin versiunea majoră 24 6 15 am relansat self order app noua versiune cu o interfață modernizată oferă o soluție simplă, eficientă și intuitivă pentru plasarea comenzilor direct de către clienți pe stațiile de lucru de tip totem f uncționalități principale meniu interactiv afișat pe ecrane tactile pentru plasarea comenzilor suport pentru limbi multiple , imagini de produs și categorii personalizate metode de plată variate configurabile din back end transmiterea comenzilor către kitchen display screen (kds) – pentru procesarea în bucătărie order management screen (oms) – pentru afișarea stadiului comenzii pos – pentru procesarea și încasarea comenzii beneficii elimină nevoia de personal la preluarea comenzilor reduce timpul de așteptare și erorile umane permite rularea de promoții video sau bannere când aplicația nu este utilizată total integrată cu restul ecosistemului expressoft mybusiness, master, pos self order app este componenta cheie pentru digitalizarea comenzilor în locațiile de tip fast food sau servire la tejghea, contribuind semnificativ la creșterea eficienței și satisfacției clienților s elf order admin self order admin este aplicația web care permite configurarea și personalizarea totemurilor pe care rulează self order app administrarea meniurilor, prețurilor și a altor setări se face simplu prin intermediul acestei aplicații 3 0 0 data lansării 16 06 2025 self order admin ajunge la o nouă etapă de dezvoltare, odată cu lansarea versiunii 3 0 0 , în care aplicația este complet adaptată pentru a funcționa în ecosistemul expressoft 3rd generation această versiune marchează un pas major în evoluția interfeței și a integrării platformei de administrare pentru kiosk uri și soluții de comandă directă din locație 🔗 integrare nativă cu aplicațiile expressoft 3rd gen acum p oți accesa aplicația self order admin prin intermediul aplicației expressoft platform , în care trebuie să te loghezi inițial 🖌️ ui modernizat, aliniat la designul aplicațiilor expressoft de nouă generație interfața modernă, ușor de folosit, a fost reconstruită folosind aceleași principii ux/ui din aplicațiile expressoft 3rd gen elemente vizuale curate și experiență fluidă în utilizare suport pentru rezoluții multiple și layout responsive pentru interfață web administrativă 24 6 15 data lansării 15 06 2024 prin versiunea majoră 24 6 15 am relansat self order admin noua versiune cu o interfață modernizată te ajută să configurezi stațiile de lucru de tip totem folosite la plasarea comenzilor de către clienți f uncționalități principale configurarea meniurilor afișate în aplicația self order app setarea de produse, categorii și prețuri ordinea și vizibilitatea elementelor din meniu imagini, descrieri și arome disponibile activarea sau dezactivarea metodelor de plată disponibile pe totem alegerea limbilor disponibile pentru interfața client legătura automată cu aplicațiile din ecosistem pentru sincronizarea datelor beneficii administrare centralizată și intuitivă pentru toate dispozitivele self order ușor de utilizat de către manageri sau administratori ai locației reduce timpul de configurare și adaptare la schimbările din meniu sau prețuri complet integrată cu mybusiness pentru preluarea articolelor și prețurilor self order admin este componenta de control din spatele sistemului self order și asigură o experiență unitară și coerentă între aplicația de comandă și toate fluxurile operaționale din restaurant