CRM & Loyalty
Clienți
Categorii de contacte
4 min
categorisirea contactelor (a clienților persoane fizice) este un element cheie în cadrul strategiei de crm, permițând personalizarea și eficientizarea interacțiunilor cu clienții clienții persoane fizice pot fi grupați pe categorii de contacte (de exemplu vip, clienți premium, clienți standard, etc ), ceea ce permite o personalizare avansată a relațiilor cu aceștia, contribuind astfel la creșterea loialității și a rentabilității afacerii tale sistemul creează automat o categorie de contacte implicită atunci când configurezi un cont nou expressoft, numită angajați , în care sunt plasate automat persoanele care sunt utilizatori ai sistemului urmează acești pași pentru a accesa pagina categorii de contacte , locul de unde poți gestiona toate categoriile de clienți persoane fizice accesează crm & loyalty cu un utilizator care are drepturi de a accesa aplicația alege compania pentru care dorești să faci modificări în pagina principală a aplicației, deschide meniul clienți și selectează opțiunea de meniu categorii de contacte în pagina categorii de contacte poți vedea lista de categorii de clienți persoane fizice, poți căuta o categorie, poți categorii de contacte /#adugare categorie de contacte , poți modifica categoriile existente prin apăsare pe denumirea lor, sau poți dezactiva categoriile pe care nu le mai folosești pagina categorii de contacte adăugare categorie de contacte urmează pașii de mai jos pentru a adăuga o categorie de contacte în pagina categorii de contacte , apasă butonul adaugă categorie de contacte în pagina creează categorie de contacte nou deschisă, completează pe rând informațiile din fiecare secțiune pentru a adăuga o categorie de contacte informații generale în secțiunea informații generale , introdu numele categoriei de contacte și un cod extern pentru a fi folosit la eventuale integrări cu alte aplicații bifează apoi metodele de plată acceptate pentru această categorie de contacte secțiunea informații generale restricții de vânzare deschide secțiunea restricții de vânzare și completează eventuale restricții de vânzare aplicabile acestei categorii de contacte alege tipul de perioadă pentru care se aplică restricțiile niciunul pentru nicio perioadă orar pentru perioade de o oră zilnic pentru perioade de o zi lunar pentru perioade de o lună introdu apoi suma totală cheltuită de un contact din acea categorie în perioada de timp selectată peste care sunt apoi restricționate alte beneficii aplicabile activează restricțiile de vânzare pentru această categorie de contacte, dacă dorești adaugă categorie contacte – restricții de vânzare articole restricționate deschide secțiunea articole restricționate și adaugă articolele care sunt restricționate de la beneficii pentru clienții care fac parte din această categorie de contacte de exemplu, poate nu dorești să oferi ca beneficiu produse alcoolice unei anumite categorii de contacte adaugă categorie contacte – articole restricționate apasă butonul + adaugă articole pentru a deschide fereastra de selectare a articolelor care vor fi restricționate în partea stângă a ferestrei selectează articolele alege o categorie de produse, iar în partea dreaptă selectează unul sau mai multe articole din acea categorie care vor fi restricționate de la beneficii pentru categoria de contacte apasă apoi butonul salvează pentru a aplica restricțiile selectează produsele restricționate de la vânzare înapoi în secțiunea articole restricționate , introdu cantitățile dorite pentru articolele alese de exemplu, poate dorești să impui restricții ca un client din această categorie de contacte să nu poată beneficia de mai multe de 2 articole din această listă pentru a introduce cantitatea, întâi editează linia corespunzătoare din tabel prin acționarea butonului de pe acea linie de articole editează articolele restricționate introdu cantitatea dorită, apoi salvează modificările de pe linia de produse restricționate salvează modificările asupra produselor restricționate la final, apasă butonul salvează pentru a salva noua categorie de contacte în baza de date după salvare, poți adăuga clienți de tip persoane fizice în această categorie asigură te că numele categoriei este descriptiv și ușor de înțeles, reflectând tipul de clienți pe care îl va include evită folosirea denumirilor generice care ar putea să nu fie suficient de informative revizuiește și actualizează periodic categoriile pentru a reflecta schimbările în strategia de afaceri sau în clientelă