CRM & Loyalty
Promoții
8min
promoțiile sunt oferte speciale sau reduceri pe care le poți oferi pentru a atrage mai mulți clienți sau pentru a i recompensa pe cei fideli aceste promoții pot include prețuri reduse la anumite articole sau meniuri, oferte de tip "cumpără unul și primește unul gratis", reduceri pentru membrii programelor de loialitate, și alte tipuri de beneficii pentru clienți scopul acestor promoții este de a stimula vânzările și de a menține clienții mulțumiți și interesați de afacerea ta opțiunea de meniu promoții este locul unde poți gestiona toate promoțiile urmează acești pași pentru a accesa pagina promoții accesează crm & loyalty cu un utilizator care are drepturi de a accesa aplicația alege compania pentru care dorești să faci modificări în pagina principală a aplicației, selectează meniul promoții în pagina promoții poți vedea promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs existente, poți căuta o promoție, poți promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs promoții noi, le poți modifica pe cele existente prin apăsare pe denumirea promoției dorite, sau le poți promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs pagina promoții dacă un contact este înregistrat pe mai multe companii, la aplicarea promoției sistemul ia în calcul ultima companie pe care a fost adăugat! tipuri de promoții disponibile crm & loyalty te ajută să configurezi mai multe tipuri de promoții, f iecare tip cu un comportament specific privind modul de aplicare al reducerilor fiecare promoție poate fi restricționată pentru a se aplica anumitor profiluri, locații sau contacte pentru a vizualiza fiecare tip de promoție din crm & loyalty , apasă butonul adaugă promoție din pagina promoții citește cu atenție descrierile tipurilor de promoții disponibile, apoi continuă cu crearea promoției de tipul potrivit! apasă butonul adaugă acest tip de promoție din dreptul promoției alese pentru a continua cu adăugarea unei promoții de acel tip alege tipul de promoție pe care îl vei adăuga mai jos găsești tipurile disponibile de promoții, împreună cu descrierile lor și cu exemple concrete promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs aceasta promoție permite acordarea de reduceri specifice pentru anumite articole și/sau categorii de articole de exemplu, ai putea aplica o reducere de 50% la toate cafelele din categorie sau doar la o anumită cafea, sau poți seta o promoție de 10 lei reducere pentru toate cafelele și 5% pentru pizza marguerita promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs aceasta promoție permite setarea de prețuri speciale pentru anumite articole și/sau categorii de articole de exemplu, ai putea aplica un preț fix de 10 lei la oricare cafea din categorie, sau ai putea aplica o reducere de 15 lei din prețul normal de vânzare al pizzei marguerita promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs aceasta promoție permite acordarea de reduceri pe nota de plată pentru anumiți clienți sau categorii de contacte, pentru situațiile în care notele de plată ating limitele valorice care sunt setate în promoție de exemplu, clienții din categoria gold ar putea primi reducere de 50% la fiecare comandă de peste 100 ron, sau anumite persoane ar putea primi reducere de 20 lei la fiecare comandă de peste 200 ron promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs prin aceasta promoție, d acă achiziționezi câte un articol din fiecare listă x definită, primești o reducere la anumite articole y de exemplu, ai putea oferi un desert redus 50% dacă achiziționezi o pizza, sau dacă achiziționezi 3 pizza primești gratuit 2 beri promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs aceasta promoție permite acordarea de reduceri procentuale sau în sumă fixă anumitor persoane sau categorii de contacte atunci când achită folosind metoda de plată specificată iar suma de plată atinge o anumită valoare de exemplu, clienții gold ar putea primi 10% reducere de fiecare dată când comandă de cel puțin 100 ron și plătesc cu cardul promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs prin aceasta promoție, poți acorda reduceri pentru anumite companii și/sau categorii, atunci când nota de plată atinge limita valorică setată în cadrul promoției de exemplu, companiile din categoria parteneri ar putea primi reducere de 30% la fiecare comandă de peste 1000 ron, sau anumite companii ar putea primi reducere de 100 lei la fiecare comandă de peste 2000 ron vizualizarea și filtrarea promoțiilor în pagina promoții găsești lista tuturor promoțiilor configurate în sistem, împreună cu tipurile lor, intervalele de valabilitate, zilele săptămânii în care sunt aplicabile, precum și starea lor fiecare promoție este listată cu detalii precum nume denumirea promoției tip tipul promoției, selectat din promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs în sistem dată de început și dată de sfârșit intervalul calendaristic de valabilitate al promoției zile lucrătoare zilele din săptămână în care promoția este aplicabilă stare activ , pentru promoțiile care sunt aplicabile în acel moment dacă vrei să vezi și promoțiile care au fost dezactivate, deci care sunt în starea inactiv , filtrează înregistrările pentru a vedea toate înregistrările listă promoții poți filtra spre afișare toate promoțiile, sau doar pe cele active sau dezactivate caută o promoțiedupă nume, tip sau chiar printr o căutare avansată folosind mai multe criterii în același timp dezactivarea unei promoții dacă dorești dezactivarea unei promoții, bifează caseta din dreptul ei și selectează opțiunea dezactivează dezactivare promoție promoțiile dezactivate pot fi ulterior reactivate filtrează înregistrările inactive, selectează promoțiiile dezactivate în listă, apoi apasă butonul activează adăugarea unei promoții procesul de adăugare a unei promoții implică selectarea tipului de promoție, completarea detaliilor generale ale acesteia, selectarea profilelor prin care se aplică, a contactelor pentru care este validă, a locațiilor unde se aplică, precum și setarea condițiilor specifice acelei promoții urmează pașii de mai jos pentru a adăuga orice tip de promoție în pagina promoții , apasă butonul adaugă promoții inițiază procesul de adăugare a unei promoții în pagina alege tipul de promoție nou afișată, citește informațiile despre tipurile de promoții disponibile și decide care tip este potrivit pentru nevoia ta de business apasă butonul adaugă acest tip de promoție din dreptul tipului ales alege tipul de promoție pe care îl vei adăuga tipul de promoție ales aici va influența modul în care vei defini condițiile specifice ale promoției citește cu atenție descrierea tipului de promoție ales, pentru a te asigura că îndeplinește nevoile tale n u vei putea modifica tipul după ce treci de acest pas în pagina de adăugare a promoției, în prima secțiune informații generale, verifică dacă ai ales corect tipul promoției, apoi continuă cu configurarea promoției completează următoarele informații, mai ales cele obligatorii semnalizate prin nume introdu numele promoției data de început și data de încheiere alege intervalul de zile și ore între care dorești ca promoția să fie activă orele configurate aici definesc perioadele din zi în care promoția este aplicabilă la nivel de pos de exemplu, pentru a aplica promoția toată ziua, alege ora de început 00 00 , iar ora de sfârșit 23 59 zilele săptămânii selectează zilele săptămânii în care promoția va fi activă stare selectează dacă promoția devine activă sau nu în sistem adaugă promoție asigură te că promoția este denumită clar și ai selectat tipul de promoție adaptat scopului tău verifică dacă nu există altă promoție cu aceleași caracteristici în sistem, pentru a evita duplicarea derulează secțiunea profiluri pentru a seta profilele prin care va fi disponibilă această promoție alege profilurile dorite trebuie să activezi cel puțin un profil pentru a rula promoția poți selecta opțiunea toate profilurile , dacă dorești să rulezi promoția pe toate profilurile afacerii tale derulează secțiunea contacte pentru a seta categoriile de clienți persoane fizice și categoriile de segmentare clienți pentru care va fi disponibilă această promoție dacă dorești ca promoția să se aplice doar anumitor categorii de contacte și/sau categorii de segmentare clienți, activează categoriile dorite poți selecta opțiunile toate categoriile de contacte , respectiv toate categoriile de segmentare , dacă dorești să rulezi promoția pentru toate categoriile de contacte și/sau de segmentare definite în sistem secțiunea contacte criteriile de aplicare a promoției, așa cum le ai selectat aici, sunt criterii de incluziune de exemplu, dacă ai selectat categoria de contact = clienți vip și categoria de segmentare clienți = high value , atunci promoția se va aplica persoanelor care intră în categoria clienți vip sau în categoria de segmentare high value derulează secțiunea locații pentru a seta locațiile în care va fi disponibilă această promoție activează casetele din dreptul locațiilor dorite poți selecta opțiunea toate locațiile , dacă dorești să rulezi promoția în toate locațiile secțiunea locații derulează secțiunea articole (sau următoarea secțiune disponibilă) pentru a configura condițiile specifice ale promoției în funcție de tipul de promoție ales în funcție de promoții docid\ bgansweykenmq7wuvr xs selectat, configurarea condițiilor specifice ale promoției se face în mod diferit, în secțiunea articole sau metode de plată sau companii a promoției, după cum urmează reducere articol prin promoțiile de tip reducere articol poți aplica reduceri specifice pentru anumite articole și/sau categorii de exemplu, ai putea aplica o reducere de 50% la toate cafelele din categorie sau doar la o anumită cafea, sau poți seta o promoție de 10 lei reducere pentru toate cafelele și 5% pentru pizza marguerita promoție de tip reducere produs dacă ai selectat tipul promoției reducere articol , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în secțiunea articole , decide dacă vei aplica promoția pentru categorii de articole și/sau pentru anumite articole pentru a aplica promoția pentru articolele aparținând unei categorii, apasă butonul adaugă categorii de articole secțiunea articole – lista de categorii de articole din promoție în fereastra adaugă categorii de articole nou deschisă, bifează categoriile de articole pentru care se aplică reducerea dacă sunt cumpărate de către clienții din categoriile specificate în secțiunea contacte selectare categorii de articole pentru promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele categorii de articole în promoție fereastra de adăugare se închide, iar categoriile de articole sunt adăugate în lista de categorii a promoției după adăugarea categoriilor dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărei categorii apasă butonul de editare din dreptul unei categorii pentru a i putea defini reducerile editare categorii de articole selectate pentru categoria editată, selectează tipul de reducere aplicabil în dreptul coloanei tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în dreptul coloanei reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din prețul acelui produs) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 3 unități valutare din prețul acelui produs) definire reduceri pentru categoriile de articole selectate apasă butonul de salvare din dreptul unui articol pentru a i putea defini reducerile pentru a aplica promoția pentru anumite produse, apasă butonul adaugă articole de deasupra listei articole secțiunea articole – lista de articole din promoție în fereastra adaugă produse nou deschisă, caută și bifează articolele pentru care se aplică reducerea selectare articole pentru promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele articole în promoție fereastra de adăugare se închide, iar articolele sunt adăugate în lista de articole a promoției după adăugarea articolelor dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărui articol apasă butonul de editare din dreptul articolului editat pentru a salva reducerile definite pentru articolul editat, selectează tipul de reducere aplicabil în dreptul coloanei tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în dreptul coloanei reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 20% din prețul acelui produs) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 5 unități valutare din prețul acelui articol) definire reduceri pentru articolele selectate apasă butonul de salvare din dreptul articolului editat pentru a salva reducerile definite poți adăuga oricâte reduceri la articole sau categorii de articole aplicabile în cadrul acestei promoții poți șterge un articol sau o categorie de articole din promoție prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul articolului sau a categoriei dorite în exemplul de mai jos, acorzi reduceri de 20% tuturor articolelor din categoriile cafea și ceai în plus, acorzi o reducere de 25% pentru tortul cu topping de frișcă, iar prețul croissantului este micșorat cu 5 lei promoție cu mai multe reduceri după ce ai terminat de configurat articolele din promoție, apasă butonul salvează pentru a salva promoția în sistem în acest moment ai configurat informații în toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă preț articol prin promoțiile de tip preț articol poți seta prețuri speciale pentru anumite articole și/sau categorii de articole de exemplu, ai putea aplica un preț fix de 10 lei la oricare cafea din categorie, sau ai putea aplica o reducere de 15 lei din prețul normal de vânzare al pizzei marguerita promoție de tip preț produs dacă ai selectat tipul promoției preț articol , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în secțiunea articole , decide dacă vei aplica promoția pentru categorii de articole și/sau pentru anumite articole pentru a aplica promoția pentru articolele aparținând unei categorii de articole, apasă butonul adaugă categorii de articole secțiunea articole – lista de categorii de articole din promoție în fereastra adaugă categorii de articole nou deschisă, bifează categoriile de articole pentru care se aplică prețuri speciale selectare categorii de articole pentru promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele categorii de articole în promoție fereastra de adăugare se închide, iar categoriile de articole sunt adăugate în lista de categorii a promoției după adăugarea categoriilor dorite în listă, poți defini prețul special aplicabil fiecărei categorii apasă butonul de editare din dreptul categoriei editate pentru a edita prețul articolelor în cadrul promoției editare categorii de articole selectate pentru categoria editată, introdu prețul de vânzare și decide dacă bifezi opțiunea aplică reducerea față de prețul actual bifat valoarea din coloana preț de vânzare se scade din prețul de normal articolului nebifat valoarea din coloana preț de vânzare devine noul preț final al articolului în perioada promoției de exemplu, dacă decizi să oferi în cadrul promoției toate articolele din categoria deserturi cu o reducere 10 lei față de prețul curent, scrie 10 în coloana preț de vânzare și bifează caseta aplică reducerea față de prețul actual dacă decizi să oferi toți colțunașii la prețul fix de 15 lei, atunci scrie 15 în coloana preț de vânzare și lasă caseta aplică reducerea față de prețul actual nebifată definire preț de vânzare pentru categoriile de articole selectate apasă butonul de salvare din dreptul categoriei editate pentru a salva prețul definit pentru a aplica promoția pentru anumite articole, apasă butonul adaugă articole de deasupra listei articole secțiunea articole – lista de articole din promoție în fereastra adaugă produse nou deschisă, caută și bifează articolele pentru care se aplică preț special selectare selectare articole pentru promoțiearticole pentru promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele articole în promoție fereastra de adăugare se închide, iar articolele sunt adăugate în lista de articole a promoției după adăugarea articolelor dorite în listă, poți defini prețul de vânzare aplicabil fiecărui articol apasă butonul de editare din dreptul unui articol pentru a i putea defini prețul pentru articolul editat, introdu prețul de vânzare și decide dacă bifezi opțiunea aplică reducerea față de prețul actual bifat valoarea din coloana preț de vânzare se scade din prețul de bază al articolului nebifat valoarea din coloana preț de vânzare devine noul preț final al articolului în perioada promoției de exemplu, dacă decizi să oferi în cadrul promoției articolul merdenea cu o reducere 5 lei față de prețul curent, scrie 5 în coloana preț de vânzare și bifează caseta aplică reducerea față de prețul actual dacă decizi să oferi articolul croissant la prețul fix de 6 lei, atunci scrie 6 în coloana preț de vânzare și lasă caseta aplică reducerea față de prețul actual nebifată definire prețuri speciale pentru articolele selectate apasă butonul de salvare din dreptul articolului editat pentru a salva prețul definit poți adăuga oricâte prețuri speciale pentru articolele sau categorii de articole aplicabile în cadrul acestei promoții poți șterge un articol sau o categorie de articole cu preț special prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul acestora apasă butonul salvează pentru a salva promoția cu noile informații exemplul de mai jos ilustrează o promoție prin care oferi toate articolele din categoria colțunași la prețul special de 15 49 , iar pentru articolele din categoria deserturi acorzi o reducere de 10 lei din prețul lor normal similar, ai două articole pentru care oferi atât un preț special, cât și o reducere față de prețul de vânzare exemplu în acest moment ai configurat informații din toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă reducere contact prin promoțiile de tip reducere contact poți acorda reduceri pe nota de plată pentru anumiți clienți sau categorii de contacte, pentru situațiile în care notele de plată ating limitele valorice care sunt setate în promoție de exemplu, clienții din categoria gold ar putea primi reducere de 50% la fiecare comandă de peste 100 ron, sau anumite persoane ar putea primi reducere de 20 lei la fiecare comandă de peste 200 ron promoție de tip reducere contact dacă ai selectat tipul promoției reducere contact , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în ultima secțiune din pagină, secțiunea contacte , decide dacă vei aplica promoția pentru categorii întregi de contacte și/sau pentru anumite persoane pentru a aplica promoția pentru toate contactele aparținând unei categorii, apasă butonul adaugă categorii de contacte secțiunea contacte – lista de categorii de contacte participante la promoție în fereastra adaugă categorii de contacte nou deschisă, bifează categoriile de contacte pentru care se aplică reducerea dacă sunt vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată apasă butonul adaugă pentru a salva acele categorii de contacte participante la promoție fereastra de adăugare se închide, iar categoriile de contacte sunt adăugate în lista de categorii a promoției după adăugarea categoriilor de contacte dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărei categorii apasă butonul de editare din dreptul unei categorii pentru a i putea defini reducerile editare categorii de contacte selectate pentru categoria editată, selectează tipul de reducere aplicabil notelor de plată ale clienților din promoție în dreptul coloanei tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în dreptul coloanei reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) în câmpul valoare minimă , i ntrodu valoarea minimă a notei de plată necesară pentru a beneficia de promoție definire reduceri pentru categoriile de contacte selectate apasă butonul de salvare din dreptul categoriei editate pentru a salva reducerile definite alternativ, poți edita mai multe categorii de contacte în același timp, selectându le și apoi apăsând butonul editează inițiază editarea în masă în fereastra editare în masă , introdu tipul de reducere , valoarea reducerii și suma (valoarea) necesară a notei de plată pentru a se aplica promoția pentru toate categoriile de contacte selectate, apoi apasă butonul adaugă pentru a aplica promoția doar pentru anumiți clienți persoane fizice, apasă butonul adaugă contacte de deasupra listei contacte secțiunea contacte – lista de contacte participante la promoție în fereastra adaugă contacte nou deschisă, caută și bifează persoanele pentru care se aplică reducerea dacă vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată selectare persoane participante la promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele contacte fereastra de adăugare se închide, iar contactele sunt adăugate în lista de contacte a promoției după adăugarea contactelor dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile, precum și suma minimă necesară a fi cheltuită pe un singur bon pentru aplicarea promoției apasă butonul de editare din dreptul unui contact pentru a i putea defini reducerile personalizate pentru contactul editat, selectează tipul de reducere aplicabil notelor de plată în dreptul coloanei tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în dreptul coloanei reduceret reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) în câmpul valoare minimă , i ntrodu suma minimă a notei de plată necesară pentru a beneficia de promoție definire reduceri pentru contactele selectate apasă butonul de salvare din dreptul contactului editat pentru a salva reducerile definite alternativ, poți edita mai multe contacte în același timp, selectându le și apoi apăsând butonul editează urmează instrucțiunile de mai sus, de sub pasul poți adăuga oricâte reduceri aplicabile contactelor sau categoriilor de contacte în cadrul acestei promoții poți șterge un contact sau o categorie de contacte din promoție prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul contactului sau a categoriei dorite după ce ai terminat de configurat contactele din promoție, apasă butonul salvează pentru a salva promoția în sistem în exemplul de mai jos, acorzi o reducere de 15% din notele de plată ale clienților persoane fizice din categoriile pensionari și clienți proximitate, dacă acestea depășesc 150 lei deasemenea, un client beneficiază de o reducere de 50 lei din notele de plată de peste 300 lei, iar altul de o reducere de 3% la sumele ce depășesc 100 lei exemplu în acest moment ai configurat informații din toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă cumperi x, primești y prin promoțiile de tip cumperi x, primești y , d acă achiziționezi câte un articol din fiecare listă x definită, primești o reducere la anumite articole y de exemplu, ai putea oferi un desert redus 50% dacă achiziționezi o pizza, sau dacă achiziționezi 3 pizza primești gratuit 2 beri concret, poți face o promoție prin care să oferi gratuit (sau cu o reducere de 50%) o băutură răcoritoare dacă clientul achiziționează o pizza băutura este automat adăugată la nota de plată, cu reducerea specificată promoție de tip cumperi x, primești y dacă ai selectat tipul promoției cumperi x, primești y , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în secțiunea articole , apasă butonul din dreptul gupului 1 de sub lista de articole x lista de articole x în fereastra adaugă articole nou deschisă, selectează întâi articolele x , articolele din prima listă, adică cele pentru a căror achiziționare clientul va fi eligibil să primească gratuit sau cu reducere articolele y practic specifici o listă de articole din care clientul poate alege unul pentru a se aplica promoția caută produsele după categorie sau după denumire și bifează le pentru a le selecta adăugare articole x în prima listă apasă butonul salvează pentru a adăuga produsele selectate la lista de articole x editează articolele, folosind butonul din colțul drept sus al listei, pentru a le adăuga cantitatea necesară a fi achiziționată pentru a se aplica promoția practic specifici câte unități din articolul selectat sunt necesare a fi achiziționate pentru a se aplica promoția articole adăugate în lista de articole x pentru care trebuie introdusă cantitatea necesară în fereastra derulantă deschisă, i ntrodu cantitatea necesară a fi achiziționată pentru a se aplica promoția, apoi apasă butonul salvează pentru a salva articolul editat în cadrul promoției poți să ai mai multe grupuri de articole x prin a căror achiziționare clientul să fie eligibil să primească gratuit sau cu reducere produsele y practic, dacă clientul achiziționează 1 articol din grupul 1 și un alt articol din grupul 2 , el va primi automat unul din articolele menționate în lista de articole y poți adăuga oricâte grupuri de articole x , adică cele pentru a căror achiziționare clientul va fi eligibil să primească gratuit sau cu reducere articole y pentru a deschide o listă nouă de articole x, completează numele grupului de articole x nou și salvează l adaugă grup nou de articole x în grupul nou adăugat de articole x, poți apoi adăuga oricâte articole dorești procedează cum este descris la pasul 1, dar apăsând butonul din dreptul noului grup mai multe liste de articole x generatoare de promoție urmează să adaugi articolele y , produsele din a doua listă, adică cele primite gratuit sau cu reducere dacă sunt mai multe produse y, din acestea clientul poate alege pe care să îl primească gratuit sau redus! în secțiunea articole , sub lista de articole y , apasă butonul adaugă articole lista de articole y, cele primite cu reducere la achiziționarea articolelor din lista x în fereastra adaugă produse nou deschisă, selectează articolele y caută articolele după categorie sau după denumire și bifează le pentru a le selecta practic selectezi articolele din care îl clientul va putea alege pe care pe care îl va primi la preț redus adăugare articole y în a doua listă apasă butonul salvează pentru a adăuga articolele selectate la a doua listă, cea a articolelor y articolele selectate sunt adăugate în a doua listă a doua listă, cea cu produsele y editează pe rând sau în masă articolele din lista y pentru a le adăuga prețul de vânzare, cantitatea primită conform promoției, tipul de reducere aplicabil, precum și reducerea efectivă editează pe rând sau în masă articolele din lista y pentru fiecare articol editat în parte, selectează tipul de reducere aplicabil apoi introdu reducerea efectivă reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din prețul acelui produs) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din prețul acelui produs) pentru a primi un articol gratuit, procentul de reducere trebuie să fie 100 introdu prețul de vânzare numai dacă dorești să oferi un articol la un preț fix promoțional, indiferent de prețul de vânzare standard al acestuia introdu cantitatea din acel articol care va fi oferită conform promoției articol y editat salvează modificările aduse unui articol prin apăsarea butonul de salvare din dreptul acestuia poți șterge câte un articol redus din lista y prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul acestuia apasă butonul salvează pentru a salva promoția cu noile informații exemplul de mai jos ilustrează o promoție prin care, dacă clientul achiziționează o porție de burger împreună cu o porție de cartofi, acesta va primi gratuit (cu reducere de 100%) o băutură răcoritoare salvează promoția după completarea tuturor secțiunilor sale în acest moment ai configurat informații din toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă reducere la metodă de plată pentru contact prin promoțiile de tip reducere la metodă de plată pentru contact poți acorda reduceri procentuale sau în sumă fixă anumitor persoane sau categorii de contacte atunci când achită folosind metoda de plată specificată iar suma de plată atinge o anumită valoare de exemplu, clienții gold ar putea primi 10% reducere de fiecare dată când comandă de cel puțin 100 ron și plătesc cu cardul promoție de tip reducere la metodă de plată pentru contact dacă ai selectat tipul promoției reducere la metodă de plată pentru contact , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în secțiunea contacte și metode de plată , decide dacă vei aplica promoția pentru categorii de contacte și/sau pentru anumite persoane pentru a aplica promoția pentru toate contactele aparținând unei categorii, apasă butonul adaugă categorii de contacte secțiunea contacte și metode de plată – lista de categorii de contacte participante la promoție în fereastra adaugă categorii de contacte nou deschisă, bifează categoriile de contacte pentru care se aplică reducerea dacă sunt vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată folosind metoda de plată din promoție apasă butonul adaugă pentru a salva acele categorii de contacte participante la promoție fereastra de adăugare se închide, iar categoriile de contacte sunt adăugate în lista de categorii a promoției după adăugarea categoriilor de contacte dorite în listă, poți defini metoda de plată, reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărei categorii, precum și pragul minim al notei de plată pentru care se aplică promoția apasă butonul de editare din dreptul unei categorii pentru a i putea defini reducerile editare categorii de contacte selectate pentru categoria editată, în cadrul ferestrei derulante apărute în partea dreaptă a ecranului, selectează metoda de plată pentru care se aplică promoția selectează tipul de reducere aplicabil notelor de plată ale clienților din promoție în câmpul tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în câmpul r educere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) introdu valoarea minimă necesară a notei de plată pentru a beneficia de promoție apasă butonul adaugă pentru a salva reducerile astfel definite pentru categoria de contacte editată alternativ, poți edita mai multe categorii de contacte în același timp, selectându le și apoi apăsând butonul editează inițiază editarea în masă în fereastra editare în masă , alege metoda de plată pentru care aplici promoția introdu tipul de reducere , reducerea și valoarea minimă necesară a notei de plată pentru a se aplica promoția pentru toate categoriile de contacte selectate, apoi apasă butonul adaugă pentru a aplica promoția nominal pentru anumite persoane, apasă butonul adaugă contacte de deasupra listei contacte secțiunea contacte – lista de contacte participante la promoție în fereastra adaugă contacte nou deschisă, caută și bifează persoanele pentru care se aplică reducerea dacă vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată și vor achita prin metoda de plată specificată selectare persoane participante la promoție apasă butonul salvează pentru a salva acele contacte fereastra de adăugare se închide, iar contactele sunt adăugate în lista de contacte a promoției după adăugarea contactelor dorite în listă, poți defini metoda de plată, reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărei categorii, precum și pragul minim al notei de plată pentru care se aplică promoția apasă butonul de editare din dreptul unui contact pentru a i putea defini reducerile personalizate pentru contactul editat, în cadrul ferestrei derulante apărute în partea dreaptă a ecranului, selectează metoda de plată pentru care se aplică promoția selectează tipul de reducere aplicabil notelor de plată ale clienților din promoție în câmpul tip reducere, apoi introdu valoarea reducerii în câmpul reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) introdu valoarea minimă a notei de plată necesară pentru a beneficia de promoție apasă butonul adaugă pentru a salva reducerile astfel definite pentru categoria de contacte editată alternativ, poți edita mai multe contacte în același timp, selectându le și apoi apăsând butonul editează urmează instrucțiunile de mai sus, de sub pasul poți adăuga oricâte reduceri aplicabile anumitor persoane sau categorii de contacte în cadrul acestei promoții poți șterge un contact sau o categorie de contacte din promoție prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul contactului sau a categoriei dorite după ce ai terminat de configurat contactele din promoție, apasă butonul salvează pentru a salva promoția în sistem în exemplul de mai jos, acorzi reducere de 7 5% pentru plata cu cardul atât pentru toți clienții din categoriile vip și premium atunci când achită cel puțin 300 lei la plata cu cardul , cât și pentru doi clienți aleși de tine acestora din urmă le acorzi 5 lei reducere din nota de plată achitată cu tichete de masă , atunci când aceasta este de cel puțin 50 lei promoție cu reduceri multiple pentru contacte și categorii de contacte în acest moment ai configurat informații din toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă reducere companie prin promoțiile de tip reducere companie poți acorda reduceri pentru anumite companii și/sau categorii, atunci când nota de plată atinge limita valorică setată în cadrul promoției de exemplu, companiile din categoria parteneri ar putea primi reducere de 15% la fiecare comandă de peste 1000 ron, sau anumite companii ar putea primi reducere de 100 lei la fiecare comandă de peste 2000 ron promoție de tip reducere companie dacă ai selectat tipul promoției reducere companie , urmează acești pași pentru a configura condițiile specifice ale promoției în ultima secțiune din pagină, secțiunea companii , decide dacă vei aplica promoția pentru categorii de companii sau doar pentru anumiți clienți persoane juridice pentru a aplica promoția pentru toate companiile aparținând unei categorii, apasă butonul adaugă categorii de companii secțiunea companii – lista de categorii de companii participante la promoție în fereastra adaugă categorii de companii nou deschisă, bifează categoriile pentru care se aplică reducerea dacă sunt vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată apasă butonul adaugă pentru a salva acele categorii de companii participante la promoție fereastra de adăugare se închide, iar categoriile de companii sunt adăugate în lista de categorii a promoției după adăugarea categoriilor de companii dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile fiecărei categorii, precum și suma minimă care trebuie să apară pe nota de plată pentru a se aplica promoția apasă butonul de editare din dreptul unei categorii pentru a i putea defini reducerile editare categorii de companii selectate pentru categoria editată, s electează tipul de reducere aplicabil notelor de plată ale clienților persoane juridice din promoție , apoi introdu valoarea reducerii în câmpul reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) introdu valoarea minimă a notei de plată necesară pentru a beneficia de promoție definire reduceri pentru categoriile de companii selectate apasă butonul de salvare din dreptul categoriei editate pentru a salva reducerile definite alternativ, poți edita mai multe categorii de contacte în același timp, selectându le și apoi apăsând butonul editează inițiază editarea în masă în fereastra editare în masă , introdu tipul de reducere , valoarea reducerii și suma (valoarea minimă) necesară a notei de plată pentru a se aplica promoția pentru toate categoriile de contacte selectate, apoi apasă butonul adaugă pentru a aplica promoția pentru anumiți clienți persoane juridice, apasă butonul adaugă companii de deasupra listei companii secțiunea companii – lista de companii participante la promoție în fereastra adaugă companii nou deschisă, caută și bifează persoanele juridice pentru care se aplică reducerea dacă vor cheltui la o singură tranzacție cel puțin suma specificată apasă butonul adaugă pentru a salva acele companii fereastra de adăugare se închide, iar companiile sunt adăugate în lista de companii a promoției după adăugarea companiilor dorite în listă, poți defini reducerea și tipul de reducere aplicabile, precum și suma minimă necesară a fi cheltuită pe un singur bon pentru aplicarea promoției apasă butonul de editare din dreptul unei companii pentru a i putea defini reducerile personalizate pentru compania editată, s electează tipul de reducere aplicabil notelor de plată, apoi introdu valoarea reducerii în câmpul reducere reducerea poate fi procentuală ( procent , de exemplu 10% din totalul notei de plată) sau cantitativă ( sumă , de exemplu 15 unități valutare din totalul notei de plată) introdu valoarea minimă a notelor de plată necesară pentru a beneficia de promoție definire reduceri pentru contactele selectate apasă butonul de salvare din dreptul companiei editate pentru a salva reducerile definite poți șterge o companie sau o categorie de companii din promoție prin apăsarea butonului de ștergere din dreptul acestora după ce ai terminat de configurat companiile din promoție, apasă butonul salvează pentru a salva promoția în sistem în exemplul de mai jos, pentru achiziții de minim 1000 lei, acorzi reducere de 15% companiilor din categoria parteneri, iar pentru achiziții de minim 1500 lei, acorzi reducere de 12 lei în plus, acorzi reduceri la alte două companii care nu fac parte din categoriile de mai sus exemplu în acest moment ai configurat informații din toate secțiunile și promoția ta este complet definită ea va fi aplicabilă conform setărilor definite de tine, începând cu data aleasă