CRM & Loyalty
Clienți
Segmentare clienți
3 min
categorisirea contactelor (a clienților persoane fizice) în funcție de comportamentul anterior de cumpărare, segmentarea lor, este un element cheie în cadrul strategiei de crm, permițând crearea de campanii de marketing și promovare personalizate, creșterea retenției clienților și optimizarea ofertelor bazate pe profilul și comportamentul de cumpărare al clienților de asemenea, segmentarea ajută la înțelegerea mai bună a bazei de clienți și la ajustarea ofertei de produse și servicii conform nevoilor acestora segmentarea clienților în funcție de comportamentul anterior de cumpărare este un mod suplimentar de a i categorii de contacte docid\ igkyeghvduzvzdlti7n1h folosește te de ambele funcționalități oferite de expressoft crm & loyalty pentru a personaliza cât mai mult campaniile și strategiile de marketing! urmează acești pași pentru a accesa pagina segmentare clienți , locul de unde poți gestiona toate categoriile de segmentare ale clienților persoane fizice folosite în afacerea ta, precum și condițiile generale aplicabile acestor categorii de segmentare accesează crm & loyalty cu un utilizator care are drepturi de a accesa aplicația alege compania pentru care dorești să faci modificări în pagina principală a aplicației, deschide meniul clienți și selectează opțiunea de meniu segmentare clienți în pagina segmentare clienți poți configura segmentare clienți docid\ zyd6cybtj4xdby0iv yw2 , poți gestiona segmentare clienți docid\ zyd6cybtj4xdby0iv yw2 pentru care se aplică acele categorii și poți defini și gestiona segmentare clienți docid\ zyd6cybtj4xdby0iv yw2 în funcție de rulajul și de numărul de tranzacții efectuate în perioada definită pagina segmentare clienți derulează pe rând fiecare secțiune din pagină și completează datele necesare conform dorințelor tale de segmentare a clienților, apoi salvează informațiile în sistem setările de segmentare influențează modul în care sistemul procesează și categorizează clienții, deci este important să te asiguri că toate informațiile sunt corecte și actualizate! condiții generale de segmentare deschide secțiunea informații generale pentru a stabili condițiile generale aplicabile tuturor categoriilor de segmentare a clienților din sistem completează cu informații următoarele câmpuri tip segmentare clienți automat completat cu cifra de afaceri , adică rulajul generat de client rulajul reprezintă valoarea totală a tranzacțiilor pe care un client le a realizat în perioada specificată această metodă de segmentare te ajută să identifici clienții cei mai valoroși și să personalizezi strategiile de marketing și loialitate în concordanță cu valoarea economică pe care o aduc clienții tip de perioadă selectează tipul perioadei pe care se calculează rulajul poți alege între săptămânal , lunar , sau ultimele x zile ultimele x zile numai dacă ai ales anterior ultimele x zile , introdu numărul de zile pentru care trebuie înregistrate datele statistice secțiunea informații generale categorii de articole derulează secțiunea categorii de produse pentru a stabili categoriile de articole a căror achiziționare de către client duce la luarea în considerare a clientului pentru plasarea în categoriile de segmentare î n cazul în care un client cumpără articole menționate aici iar valoarea acestora atinge unul din pragurile de rulaj definite pentru categoriile de segmentare și clientul efectuează cel puțin numărul de tranzacții specificat, atunci acel client va fi plasat automat în categoria de segmentare pentru care îndeplinește condițiile secțiunea categorii de produse apasă butonul adaugă categorii de articole pentru a adăuga una sau mai multe categorii de articole la categoria de segmentare în pagina adaugă categorii de produse la categoria de segmentare nou deschisă, caută și bifează categoriile de articole dorite, apoi apasă butonul salvează adaugă categorii de produse la categoria de segmentare categoriile de articole sunt adăugate la categoriile de segmentare dacă dorești să elimini o categorie de produse, șterge acea categorie prin acționarea butonului din dreptul acesteia c ategorii de segmentare clienți derulează secțiunea categorii de segmentare clienți pentru a defini și gestiona categoriile de segmentare a clienților în funcție de rulajul și de numărul de tranzacții efectuate în perioada definită apasă butonul adaugă categorie de segmentare pentru a adăuga una sau mai multe categorii de segmentare a clienților în funcție de valoarea rulajul acestora adaugă categorii de segmentare în tabelul ce curpinde toate categoriile de segmentare deja definite, apare o linie nouă completează valori în următoarele coloane, mai ales în cele obligatorii semnalizate prin nume categorie numele sub care va fi cunoscută segmentarea prag rulaj valoarea minimă necesară pentru includerea în acest segment, bazată pe valoarea totală a tranzacțiilor prag număr tranzacții numărul minim de tranzacții necesare pentru includerea în segment introdu informațiile noii categorii de segmentare rulajul unui client este calculat în valuta implicită a sistemului pentru compania pe care lucrezi! contactul este inclus automat într o categorie dacă sunt îndeplinite ambele condiții de prag ale categoriei (rulajul acelui client și numărul de tranzacții) pentru perioada configurată salvează informațiile noii categorii de segmentare prin apăsarea butonului din dreptul categoriei poți șterge o categorie de segmentare prin apăsarea butonului din dreptul categoriei respective salvează informațiile întregii pagini segmentare clienți prin apăsarea butonului salvează din colțul drept de jos al paginii salvează informațiile