MyBusiness
Articole

Servicii

3min

Articolele de tip serviciu în aplicația MyBusiness sunt elemente configurabile care reprezintă diversele servicii pe care le oferi în cadrul afacerii tale, cum ar fi catering, curățenie, închirierea de spații, etc. Aceste servicii pot fi personalizate cu diverse caracteristici, precum prețuri, descrieri, coduri specifice și pot fi asociate cu anumite gestiuni sau locații din cadrul afacerii.

Gestionarea eficientă a serviciilor oferite este esențială pentru optimizarea operațiunilor și îmbunătățirea experienței clienților. Aplicația MyBusiness îți oferă un meniu dedicat pentru gestionarea serviciilor, permițându-ți să adaugi, să configurezi și să monitorizezi diverse servicii oferite în cadrul afacerii tale. Fiecare serviciu poate fi ajustat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale afacerii tale, ceea ce contribuie la o mai bună gestionare a operatiunilor zilnice.

Urmează acești pași pentru a accesa pagina Servicii:

1

Loghează-te în MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa meniul Articole.

2

Alege compania pentru care dorești să faci modificări.

3

În pagina principală a aplicației, deschide meniul Articole și selectează opțiunea de meniu Servicii.

4

În pagina Servicii poți vedea lista de servicii definite în sistem, le poți filtra pentru a regăsi serviciile dorite, poți adăuga servicii noi, le poți modifica pe cele existente prin apăsarea pe denumirea serviciului dorit, inclusiv cu adăugarea sau modificarea de prețuri de vânzare, sau le poți dezactiva pe cele pe care nu le mai folosești. 

Pagina Servicii
Pagina Servicii


În pagina Servicii găsești lista tuturor serviciilor înregistrate în sistem. Fiecare serviciu este listat cu detalii precum: 

  • Nume: Numele articolului de tip serviciu.
  • UM: Unitatea de măsură în care este expriamtă cantitatea din acest serviciu.
  • Categorie articol: Categoria în care a fost încadrat serviciul.
  • Cod: Codul unic al produsului.
  • Cod de bare: Codul de bare unic asociat serviciului.
  • Preț de vânzare: Intervalul de prețuri de vânzare ale acelui serviciu în diferite liste de prețuri.
  • Stare: Activ sau Inactiv

Poți filtra  spre afișare toate serviciile, doar pe cele active sau dezactivate, adăugate sau modificate în ziua curentă sau de tine.

Caută  un serviciu după conținutul coloanelor de mai sus sau chiar printr-o căutare avansată folosind mai multe criterii în același timp.

Căutare serviciu
Căutare serviciu


Procesul de adăugare a unui serviciu implică completarea detaliilor generale ale acestuia, precum și configurarea de coduri, de prețuri de vânzare și de gestiuni, precum și adăugarea de articole complementare și de nume alternative, dacă este cazul.

Urmează pașii de mai jos pentru a adăuga un serviciu:

1

În pagina Servicii, apasă butonul Adaugă servicii. Se afișează pagina de adăugare a unui articol de tip serviciu.

Descriere

2

În pagina Adaugă serviciu, în secțiunea Descriere, completează următoarele informații, mai ales cele obligatorii semnalizate prin *:

  • Nume serviciu: Introdu numele serviciului pe care dorești să îl oferi.
  • Categorie: Alege categoria de articole care se potrivește cel mai bine serviciului tău.
  • Unitate de măsură: Selectează unitatea de măsură utilizată pentru serviciul respectiv (bucată, oră, etc.).
  • Descriere: Adaugă o descriere scurtă a serviciului, care va apărea în diferite liste și meniuri.
Secțiunea Descriere
Secțiunea Descriere


Coduri

3

Deschide secțiunea Coduri și completează următoarele informații, mai ales cele obligatorii semnalizate prin *:

  • Cod: Sistemul generează automat un cod unic automat, dar poți introduce un alt cod unic dacă dorești.
  • Cod extern: Introdu un cod pentru identificarea articolului în sisteme externe.
  • Tip cod de bare: Alege formatul codului de bare atașat acestui articol.
  • Cod de bare: Codul de bare specific produsului, generat automat.
  • Cod CN: Introdu codul CN. Nomenclatura combinată (NC) este sistemul de codificare cu opt cifre al UE.
Secțiunea Coduri
Secțiunea Coduri


Preț de vânzare

4

Deschide secțiunea Preț de vânzare și completează următoarele informații, mai ales cele obligatorii semnalizate prin *:

  • Listă de prețuri: Selectează lista de prețuri aplicabilă serviciului.
  • Valută: Selectează valuta în care se va face vânzarea.
  • Preț vânzare cu TVA: Introdu prețul de vânzare al produsului, inclusiv TVA.
  • Cotă TVA: Alege procentul de TVA din lista derulantă (de exemplu: 5%, 9%, 19%, etc.)
  • Dată de început: Data de la care prețul va fi valabil. Ora exactă de la care prețul va fi valabil (dacă este necesară o specificație de timp).
Secțiunea Preț de vânzare
Secțiunea Preț de vânzare


Dacă setezi prețul să fie valabil în viitor, acest preț nu va fi afișat ulterior în dreptul articolului respectiv în pagina Servicii. Regăsești prețul setat în lista de prețuri selectată, în meniul Liste de prețuri, filtrând listele Viitoare.

Dacă dorești să adaugi articolul la mai multe liste de prețuri, întâi adaugă-l la o listă de prețuri și setează-i prețul, apoi salvează articolul. Ulterior, deschide-l pentru editare, adaugă-i altă listă de prețuri și setează-i prețul dorit în acea listă.

Dacă dorești să modifici prețul articolului într-o listă de prețuri, editează articolul, alege aceeași listă de preț și editeaz-o în tabel .

Modifică un preț de vânzare
Modifică un preț de vânzare


Setează-i noul preț dorit direct în tabel, valabil de la o anumită dată și oră din viitor, apoi salvează înregistrarea . La final, salvează articolul actualizat.

Salvează prețul modificat
Salvează prețul modificat


Articole complementare

5

Deschide secțiunea Articole complementare pentru a gestiona informațiile legate de eventuale articole adiționale, complementare care pot fi asociate cu articolul principal selectat.

Decide despre articolele complementare dacă:

  • Aceste articole sunt oferite gratuit: Activează această casetă dacă articolele complementare vor fi oferite la preț zero când sunt vândute împreună cu articolul principal.
  • Aceste articole sunt adăugate automat: Activează această opțiune dacă la vânzarea articolului principal, articolele adiționale trebuie să fie marcate automat.
Secțiunea Articole complementare
Secțiunea Articole complementare

6

Apasă butonul Adaugă produse pentru a adăuga articole complementare la serviciul de bază.

7

În fereastra Selectează produs nou-deschisă, caută și bifează articolele complementare.

Adaugă articole complementare
Adaugă articole complementare

8

Apasă butonul Adaugă pentru a salva acele articole ca fiind complementare pentru articolul principal. Fereastra de adăugare se închide, iar articolele sunt adăugate în lista de articole complementare.

Adaugă oricâte articole complementare ai nevoie.

Șterge articole complementare
Șterge articole complementare

9

Poți șterge articol complementare de la articolul principal prin apăsarea butonului de ștergere  din dreptul acestora.

Gestiuni

Această secțiune afișează informații doar după salvarea serviciului nou în baza de date. Revino aici ulterior pentru a verifica informațiile!

10

Deschide secțiunea Gestiuni pentru a modifica setările de gestiuni implicite care au fost configurate la nivel de saloane. De exemplu, poți specifica faptul că un anumit articol ar trebui să fie marcat pe o anumită secție, și nu pe secția moștenită de la nivel de salon.

La nivelul saloanelor, în secțiunea Gestiuni , poți administra categoriile de articole care vor fi scăzute din gestiunea acelui salon.

Nu recomandăm modificarea setărilor implicite de gestiune pe fiecare articol în parte, ci setarea gestiunilor la nivel de saloane!

Pentru clarificări sau asistență suplimentară, contactează echipa de suport.

Dacă este necesar să modifici setările de gestiuni implicite care au fost configurate la nivel de saloane, apasă butonul de editare  din dreptul gestiunii dorite.

Secțiunea Gestiuni
Secțiunea Gestiuni

11

În fereastra derulantă deschisă în partea dreaptă, alege salonul, gestiunea și secțiunea unde se va marca acel articol.

Editează gestiune
Editează gestiune

12

Salvează alocarea gestiunii la articol prin apăsarea butonului Actualizează.

Nume alternative

13

Deschide secțiunea Nume alternative pentru a defini denumiri alternative ale acelui articol, adaptate la diferite preferințe regionale sau canale de distribuție.

Apasă butonul Adaugă nume alternativ pentru a adăuga un nume alternativ nou.

Secțiunea Nume alternative
Secțiunea Nume alternative

14

În fereastra derulantă deschisă, completează numele alternativ al articolului și selectează tipul de domeniu pentru care se va afișa acel nume alternativ.

15

Apasă butonul Adaugă pentru a salva numele alternativ la nivelul articolului.

Apasă butonul Salvează din colțul drept de jos al paginii pentru a adăuga articolul în baza de date. Articolul este salvat în sistem și poate fi folosit.

Salvează serviciul în baza de date
Salvează serviciul în baza de date


Articolele înregistrate în sistem nu pot fi șterse. Dacă decizi totuși că unele articole nu vor mai face parte din oferta ta, le poți dezactiva. Un articol dezactivat nu mai apare disponibil la vânzare.

Dacă dorești dezactivarea unui serviciu, selectează-l și apasă butonul Dezactivează.

Dezactivează un serviciu
Dezactivează un serviciu


Serviciile dezactivate pot fi ulterior reactivate. Filtrează înregistrările inactive, selectează serviciile dezactivate în listă, apoi apasă butonul Activează.