Utilizatori
Fiecare persoană care accesează una sau mai multe aplicații din ecosistemul Expressoft va face acest lucru pe baza unui set de permisiuni alocat și înregistrat în sistem, numit utilizator. Accesul în aplicații se face apoi pe baza adresei de mail și a parolei setate pentru acea persoană, iar drepturile de operare sunt cele configurate în cadrul rolului care i-a fost alocat.
Asociază rolul potrivit fiecărei persoane care accesează sistemul în funcție de responsabilitățile pe care le are.
Tot la nivelul fiecărui utilizator sunt definite drepturile asupra fiecărei locații definite în afacerea ta. Drepturile unui utilizator de a opera POS-urile unui anumit salon le poți gestiona accesând meniul Saloane.
MyBusiness îți permite să gestionezi utilizatorii tuturor aplicațiilor Expressoft, cu excepția Platform.
Pentru a adăuga utilizatori cu rol de Administratori pentru Expressoft Platform, trebuie să ai rolul de Proprietar și să urmezi instrucțiunile din pagina Platform - Utilizatori . Tot în Platform poți promova utilizatori existenți ai altor aplicații Expressoft ca Administratori pentru Platform.
Utilizatorii creați în Platform pot fi editați doar acolo de către Proprietar.
Urmează acești pași pentru a accesa pagina Utilizatori din MyBusiness:
Accesează MyBusiness cu un utilizator care are drepturi de a accesa aplicația și de a gestiona utilizatorii.
Alege compania pentru care dorești să faci modificări.
În pagina principală a aplicației, deschide meniul Utilizatori și selectează opțiunea de meniu Utilizatori.
În pagina Listă utilizatori poți vedea toți utilizatorii adăugați deja la aplicațiile Expressoft, îi poți căuta pentru a regăsi utilizatorul dorit, poți adăuga utilizatori noi, îi poți modifica pe cei existenți (cu excepția celor de Platform) prin apăsarea pe numele complet al utilizatorului, sau îi poți dezactiva. Pentru utilizatorii care au nevoie de un cod PIN pentru a se autentifica în aplicații, le poți genera unul sau îl poți dezactiva pe cel existent.
