Platform
Companii
4 min
aplicația expressoft platform îți permite să gestionezi datele unei companii, precum și datele locațiilor acestei companii companiile pot avea una sau mai multe locații locațiile reprezintă punctele de lucru sau sediile companiilor tale meniul companii grupează opțiunile de meniu listă companii și listă locații , care te ajută să gestionezi informații relevante despre companii docid\ rt19grb4ktz9ix5ei0lde și companii docid\ rt19grb4ktz9ix5ei0lde asociate contului tău expressoft dacă deții mai multe companii pe care dorești să le gestionezi prin aplicațiile expressoft, te rugăm să contactezi departamentul de vânzări te putem ajuta să creezi mai multe companii pe care să le gestionezi apoi în cadrul aceluiași cont dacă ai deja mai multe companii înregistrate sub același cont, selectează compania pentru care dorești să operezi modificări! listă companii urmează acești pași pentru a accesa pagina gestionare c ompanii loghează te în expressoft cu un utilizator care e proprietarul afacerii sau administrator al aplicației expressoft platform în pagina principală a aplicației, selectează opțiunea de meniu companii > listă companii aplicația deschide pagina gestionare companii , care afișează compania principală (prima companie) înregistrată în contul expressoft dacă ai achiziționat mai multe licențe pentru a ți înregistra și alte companii sub același cont expressoft, toate companiile deja adăugate în sistem sunt listate aici pagina gestionare companii pentru fiecare companie în parte sunt afișate numele, cif ul companiei și starea poți edita informațiile fiecărei companii prin apăsare pe numele ei și modificarea informațiilor dorite și poți căuta o anumită companie după nume, cif sau mai multe criterii folosind căutarea avansată dacă ai nevoie, poți companii docid\ rt19grb4ktz9ix5ei0lde la contul tău expressoft adăugare companie dacă dorești să adaugi o companie, întâi contactează departamentul de vânzare expressoft pentru a te asigura că licența ta acoperă crearea unei noi companii în sistem ulterior, urmează pașii de mai jos loghează te în expressoft cu utilizatorul cu rol de proprietar sau un utilizator cu rol de administrator, dacă deja ai utilizatori docid\ jj0xdbrogd xjmlj07xyp în pagina principală a aplicației, selectează opțiunea de meniu companii > listă companii în pagina gestionare companii, apasă butonul adaugă companie în pagina creează companie nouă , adaugă datele unei noi companii completează pe rând informațiile (mai ales pe cele obligatorii semnalizate prin ) din fiecare secțiune derulantă a paginii în secțiunea date fiscale , introdu denumirea companiei, codul de înregistrare fiscală și numărul de la registrul comerțului alege valuta care va fi sugerată implicit la crearea sau editarea înregistrărilor din compania ta utilizatorii o vor putea modifica în fiecare caz în parte, după nevoie secțiunile date fiscale și adresă sediu social introdu cu atenție cif ul companiei, pentru că în baza acestuia sistemul verifică existența unui contract cu expressoft! dacă cif ul companiei nu a fost licențiat de departamentul de vânzări, nu vei putea salva compania cif ul nu îl mai poți modifica după salvare! folosește butonul actualizează din anaf pentru a prelua automat informații pe baza cif ului, economisind timp în secțiunea adresă sediu social , introdu sau selectează informațiile adresei sediului social al companiei țară, județ, oraș, stradă, număr, bloc, apartament, cod poștal și alte eventuale detalii ale adresei începe prin a scrie numele străzii pe măsură ce scrii, vor fi afișate mai multe străzi care corespund textului tău alege o pe cea corespunzătoare adresei, iar județul și localitatea/sectorul se vor completa automat în secțiunea cont bancar principal , introdu detaliile contului bancar principal al companiei numele băncii, codul swift, codul iban pentru contul în ron și pentru cel în altă valută secțiunile cont bancar principal și secundar în secțiunea cont bancar secundar , introdu detaliile contului bancar secundar al companiei, dacă există numele băncii, codul swift, codul iban pentru contul în ron și pentru cel în altă valută apasă butonul salvează pentru a salva datele companiei compania nou adăugată va fi disponibilă în cadrul contului în care a fost creată listă locații locațiile reprezintă punctele de lucru sau sediile companiilor tale poți gestiona locațiile tuturor companiilor tale urmează acești pași pentru a accesa pagina locații loghează te în expressoft cu un utilizator care e proprietarul afacerii sau administrator al aplicației expressoft platform în pagina principală a aplicației, selectează opțiunea de meniu companii > listă locații aplicația deschide pagina gestionare l ocații , care afișează toate locațiile companiilor adăugate la contul expressoft pagina gestionare locații pentru fiecare locație în parte sunt afișate numele locației, numele companiei de care aparține locația și starea acesteia poți edita informațiile fiecărei locații prin apăsare pe numele ei și modificarea informațiilor dorite, poți căuta o anumită locație după nume, companie sau folosind mai multe criterii în același timp, poți selecta una sau mai multe locații pentru a le companii docid\ rt19grb4ktz9ix5ei0lde sau pentru a le reactiva dacă ai nevoie, poți companii docid\ rt19grb4ktz9ix5ei0lde pentru o companie locații docid\ k2 8lcrk cmkpknfyrwpf legate de funcționatrea locației le poți seta la nivelul aplicației mybusiness , meniul configurări > locații adăugare locație dacă dorești să adaugi o locație pentru o companie, urmează pașii de mai jos loghează te în expressoft cu utilizatorul cu rol de proprietar sau un utilizator cu rol de administrator, dacă deja ai utilizatori docid\ jj0xdbrogd xjmlj07xyp în pagina principală a aplicației, selectează opțiunea de meniu companii > listă locații apasă butonul adaugă locație din colțul drept de jos al paginii în pagina creează locație , adaugă datele unei noi locații și asociaz o unei companii completează pe rând informațiile (mai ales pe cele obligatorii semnalizate prin ) din fiecare secțiune derulantă a paginii în secțiunea informații generale , introdu numele locației și selectează compania de care aparține locația sunt afișate pentru selecție doar companiile care sunt asociate grupului selectat secțiunea informații generale în secțiunea adresă locație punct de lucru , icompletează informațiile adresei acelei locații țară, județ, oraș, stradă, număr, bloc, apartament, cod poștal și alte eventuale detalii ale adresei începe prin a scrie numele străzii pe măsură ce scrii, vor fi afișate mai multe străzi care corespund textului tău alege o pe cea corespunzătoare adresei, iar județul și localitatea/sectorul se vor completa automat secțiunea adresă locație punct de lucru apasă butonul salvează pentru a salva datele locației locația nou adăugată va fi disponibilă în cadrul companiei pentru care a fost creată și va fi vizibilă pentru configurare în mybusiness configurările legate de funcționatrea locației le poți seta la nivelul aplicației mybusiness , meniul configurări > locații locații docid\ k2 8lcrk cmkpknfyrwpf pentru a i seta informațiile necesare bunei funcționări dezactivare locație dacă dorești dezactivarea unei locații, urmează pașii de mai jos loghează te în expressoft cu utilizatorul cu rol de proprietar sau de administrator în pagina principală a aplicației, selectează opțiunea de meniu companii > listă locații bifează locația pe care dorești să o dezactivezi, apasă butonul dezactivează de deasupra listei de locații dezactivează o locație sistemul dezactivează locația și nu mai poți efectua operații legate de acea locație te poți răzgândi în privința dezactivării și poți reactiva locația prin selectarea opțiunii activează, după ce ai filtrat să vezi locațiile inactive sau toate vezi toate locațiile datele locației vor fi din nou accesibile, iar tu poți reîncepe activitatea pe acea locație