Master Cloud
Master Cloud
5 min
expressoft master cloud reprezintă aplicația de gestiune și inventar concepută special pentru a răspunde nevoilor moderne ale industriei horeca această platformă integrează tehnologii actualizate și funcționalități optimizate pentru a eficientiza operațiunile comerciale, cu accent pe controlul stocurilor, trasabilitatea mărfurilor, integrarea cu platforme fiscale și automatizarea fluxurilor de lucru soluția este gândită pentru a oferi un echilibru ideal între simplitatea în utilizare și complexitatea necesară în procesele operaționale, fiind adaptabilă oricărui tip de locație – de la restaurante independente până la lanțuri de unități multiple funcționalitățile principale vizează gestionarea riguroasă a stocurilor și mișcărilor de marfă; automatizarea recepțiilor și trasabilitatea completă a produselor; raportări detaliate, în timp real, asupra valorii stocurilor și a rotației acestora; control avansat asupra documentelor de intrare (facturi, avize), cu suport pentru efactura și saf t; fluxuri de aprovizionare automatizate și management al comenzilor către furnizori acest manual de utilizare este în continuă dezvoltare și va fi actualizat treptat, pe măsură ce se introduc noi funcționalități în aplicația expressoft master cloud v3 (generația a treia) în această etapă, sunt documentate doar modulele care au fost refăcute sau adăugate în noua versiune, generația a treia urmărește informările expressoft pentru a afla noutăți despre lansări de produse și de versiuni! accesare și interfața master cloud master cloud este o aplicație de tip cloud, parte a ecosistemului de aplicații expressoft, pe care o poți accesa pe baza unui cont securizat dintr un browser (de exemplu chrome) dacă dispui de o conexiune activă la internet poți accesa aplicația master cloud prin intermediul aplicației expressoft platform , în care trebuie să te conectezi inițial ai nevoie de un utilizator cu drepturi de acces pe aplicația master cloud accesare din mybusiness (2nd gen) dacă folosești mybusiness 2nd gen , lansată în noiembrie 2023, atunci urmează acești pași accesează aplicația mybusiness la adresa https //mybusiness expressoft eu/ https //mybusiness expressoft eu/ în fereastra de acces introdu detaliile contului tău de mybusiness (e mail, parola) și selectează limba (romană sau engleză) în care se afișează interfața aplicației alege contul și compania pentru care dorești să gestionezi stocurile în pagina principală a aplicației mybusiness, accesează meniul utilitare > master se deschide automat aplicația master cloud cu pagina acasă efactura pagina acasă accesare din mybusiness (3rd gen) dacă folosești mybusiness cea mai nouă generație, 3rd gen , lansată în martie 2025, atunci urmează acești pași autentifică te în contul tău expressoft la adresa https //portal expressoft ro odată autentificat în expressoft platform, alege compania pentru care dorești să gestionezi stocurile alege compania în meniul din dreapta, accesează aplicația master cloud paginile aplicației sunt structurate astfel interfața aplicației master meniul aplicației master cloud, în stânga pe verticală, devine vizibil după logare drepturile de operare în aplicație depind de rolul și drepturile alocate utilizatorului compania asupra căreia poți opera modificări în acest moment, profilul utilizatorului logat și deconectarea din aplicație, în partea dreapta sus butoanele de acțiuni specifice meniului selectat, în partea dreaptă jos informații despre versiunea curentă a aplicației, în centru jos informații despre copyright, link către site ul expressoft și link pentru deschiderea unui tichet de suport, în partea centrală jos linkuri către celelalte aplicații din ecosistemul expressoft, afișate în meniul expandat prin apăsarea butonului din colțul stâng sus al paginii verifică ce companie este selectată înainte de a începe munca, pentru a te asigura că lucrezi în contextul dorit! 👤 gestionare setări profil utilizator în momentul în care îți este creat contul de utilizator, ecosistemul de aplicații expressoft stochează câteva informații esențiale cu ajutorul cărora te identifică apoi în sistem nume și prenume, adresă de mail, telefon, parolă de acces acestea și alte informații, precum cea referitoare la preferința de limbă (română sau engleză) le poți gestiona în meniul profilul meu apasă iconița din colțul drept sus al paginilor aplicației și selectează meniul profilul meu în pagina setări profil utilizator nou deschisă, verifică și modifică după necesități informațiile tale date utilizator – poți modifica prenumele, numele și telefonul tău nu poți modifica adresa de email în baza căreia ți a fost creat contul de utilizator parolă – poți schimba parola de acces în sistem introdu pe rând parola curentă, noua parolă dorită și apoi confirmă noua parolă limbă preferată – poți selecta limba implicită în care să fie afișată interfața aplicației poți alege limba română sau engleză pagina setări profil utilizator apasă butonul salvează pentru ca sistemul să salveze informațiile modificate în baza de date